Najnowsze informacje sugerują, że smart głośnik Apple nie cieszy się zbyt dużym zainteresowaniem klientów.

Zdaniem analityków banku Barclays, sprzedaż głośnika HomePod na razie jest rozczarowująca. W opublikowanym raporcie można znaleźć informację, z której wynika, że Apple złożyło zamówienie u swoich podwykonawców na wyprodukowanie około sześciu milionów urządzeń. Ciężko oszacować ile z tych głośników trafiło już do klientów.

Analitycy przewidują również, że jesienią gigant z Cupertino może zaprezentować mniejszą wersję głośnika HomePod. Jego cena miałaby oscylować między 150 a 200 dolarów amerykańskich. Taki ruch miałby zachęcić klientów do wybrania produktu Apple.

Być może wysoka cena akcesorium oraz jego ograniczone możliwość wpływają negatywnie na decyzje zakupowe potencjalnych klientów. Istnieje również opcja, że użytkownicy woleliby kupić tańsze urządzenie, które oferowałoby gorszą jakość dźwięku.

Źródło: Macrumors