Najnowsze informacje sugerują, że w pierwszym kwartale 2018 roku użytkownicy najczęściej aktywowali smartfony Samsunga.

W okresie od stycznia do marca aż 39% wszystkich aktywowanych telefonów w Stanach Zjednoczonych stanowiły urządzenia południowokoreańskiego producenta. Z kolei niemal co trzecim aktywowanym smartfonem był iPhone. Ciekawostką jest, że sytuacja uległa zmianie, ponieważ w czwartym kwartale 2017 roku iPhone'y były najpopularniejszymi telefonami, natomiast Samsungi znalazły się na drugim miejscu.

Dobrą wiadomością dla giganta z Cupertino jest wysoka lojalność klientów, którzy są „przywiązani” do jego smartfonów. Z przeprowadzonego badania wynika, że ponad 90% klientów gwarantuje lojalność względem iPhone'ów. Jest to najwyższy wynik na przestrzeni ostatnich dwunastu miesięcy.

Lojalność klientów względem producentów smartfonów

Dla porównania swoją lojalność do urządzeń Samsunga deklaruje około 70% klientów. W przypadku telefonów LG i Motoroli wynik jest dużo gorszy - odpowiednio 44% i 32%.

Źródło: 9To5Mac