Część z Was nie raz musiała udać się do serwisu ze swoim sprzętem. W niektórych punktach pracownicy niemal od razu zajmą się obsługą, a w innych będzie trzeba trochę poczekać z powodu osób, które czekają przed Wami.

Okazuje się, że przez stronę Apple można zarezerwować wizytę w polskim serwisie - tak jak do Genius Bar (Apple Store) za granicą. Dzięki temu przychodząc w wyznaczonym terminie, mamy pewność, że nie będziemy musieli czekać w kolejce.

W tym celu trzeba:

  • uruchomić specjalną stronę internetową, kliknąć Zgłoś produkt do naprawy, wybrać odpowiednią kategorię produktu lub skorzystać z gotowej listy swoich sprzętów
  • następnie trzeba opisać problem z urządzeniem i wybrać opcję, że dostarczymy produkt do serwisu
  • należy się zalogować, wpisać swoją lokalizację (chyba, że mamy włączoną geolokalizację, to potwierdzić) i nacisnąć Idź
  • spośród wszystkich zaproponowanych punktów trzeba wybrać ten, do którego chcemy się udać, wybrać dzień i odpowiednią dla nas godzinę

Po wszystkim dostaniemy potwierdzenie rezerwacji. W tym miejscu można ją jeszcze anulować lub zmienić jej termin.