Ostatnio informowaliśmy Was o ciekawym rozwiązaniu jakim jest karta Curve.

Część osób postanowiła zamówić kartę i niektórzy już ją otrzymali. Dostałem wiele pytań odnośnie jej wysyłki, ponieważ wielu z Was w podglądzie statusu karty ma informację, że jest ona jeszcze robiona. W związku z tym skontaktowałem się z firmą, aby dowiedzieć się czy jest jakiś problem.

Zostałem poinformowany, że osoby, u których status ten utrzymuje się od dłuższego czasu, proszone są o kontakt z firmą. Można wysłać informację poprzez prywatną wiadomość na Facebooku lub na Twitterze. Ważne, żeby w jej treści podać swojego maila, który przypisany jest do Waszego konta.

Istnieje też możliwość skontaktowania się ze wsparciem z poziomu aplikacji. W tym celu należy wejść w Wallet, kliknąć w ikonę trzech poziomych kresek (lewy, górny róg), wybrać odpowiednio Help&Support, My Support Tickets, New, napisać prośbę o informację związaną z produkcją karty i ewentualną pomoc, a następnie wysłać wiadomość. Można również skontaktować się poprzez formularz na ich stronie internetowej.

Osoby oczekujące w kolejce, muszą na bieżąco monitorować swoją pozycję, ponieważ gdy przyjdzie ich czas, będą mogły rozpocząć proces zamawiania karty. Niestety nie otrzymają one żadnego powiadomienia informującego o tym fakcie.