Informacja związana z wyrobieniem i wysyłką karty Curve
Ostatnio informowaliśmy Was o ciekawym rozwiązaniu jakim jest karta Curve.
Część osób postanowiła zamówić kartę i niektórzy już ją otrzymali. Dostałem wiele pytań odnośnie jej wysyłki, ponieważ wielu z Was w podglądzie statusu karty ma informację, że jest ona jeszcze robiona. W związku z tym skontaktowałem się z firmą, aby dowiedzieć się czy jest jakiś problem.
Zostałem poinformowany, że osoby, u których status ten utrzymuje się od dłuższego czasu, proszone są o kontakt z firmą. Można wysłać informację poprzez prywatną wiadomość na Facebooku lub na Twitterze. Ważne, żeby w jej treści podać swojego maila, który przypisany jest do Waszego konta.
Istnieje też możliwość skontaktowania się ze wsparciem z poziomu aplikacji. W tym celu należy wejść w Wallet, kliknąć w ikonę trzech poziomych kresek (lewy, górny róg), wybrać odpowiednio Help&Support, My Support Tickets, New, napisać prośbę o informację związaną z produkcją karty i ewentualną pomoc, a następnie wysłać wiadomość. Można również skontaktować się poprzez formularz na ich stronie internetowej.
Osoby oczekujące w kolejce, muszą na bieżąco monitorować swoją pozycję, ponieważ gdy przyjdzie ich czas, będą mogły rozpocząć proces zamawiania karty. Niestety nie otrzymają one żadnego powiadomienia informującego o tym fakcie.
U mnie support w apce nie chce się załadować i wyskakuje komunikat: Failed to receive support information. Zgłosiłem im to na Messengerze wraz ze screenem. Generalnie Curve jest fajnym wynalazkiem dla łowców promocji bankowych posiadających w portfelu kilka kart, którymi trzeba wyrobić limity transakcyjne znoszące opłatę za kartę (np. jedna transakcja miesięcznie, transakcje na kwotę min. 300 zł itp.). Są tez promocje polegające na cashbacku (zwykle do określonej kwoty miesięcznie), ale tu na przeszkodzie może stanąć kod MCC 8999 i wykluczenia tego MCC w niektórych promocjach (np. T-Mobile Usługi Bankowe ma takie wyłączenia wybranych kodów MCC m.in. określających usługi finansowe czy transportowe i chyba też turystyczne). Sam czekam na kartę Curve i moim zdaniem na pewno przyda się do zastąpienia kart banków, które nie zaoferują w Polsce Apple Pay. Skoro Curve uruchomiono w UK, gdzie wiele banków oferuje Apple Pay, to najwidoczniej rynek potrzebował usługi zastępującej kilka, a niekiedy nawet kilkanaście kart (w UK jest kilkadziesiąt wydawców kart prepaid, większość kosztuje zwykle 10 GBP i jest dostępnych tylko dla rezydentów brytyjskich, więc korzystając z różnych promocji bankowych nietrudno mieć przynajmniej kilka kart różnych wydawców).
Jest jednak pewien problem którego Curve nie rozwiązuje. Mianowicie ilość kart zniżkowych jak np. Tesco Clubcard. Ich liczba przyrasta dużo szybciej, niż liczba kart bankowych. Dlatego moim zdaniem dobrym uzupełnieniem apki Curve jest apka Stocard, pozwalająca zachować karty lojalnościowe z wielu krajów. Może Curve rozszerzy swoją funkcjonalność o zapis kart lojalnościowych. Wtedy byłaby prawdziwa aplikacja all in one rozwiązująca problem nadmiaru kart lojalnościowych i bankowych. Według mnie jako pierwszy pojawia się problem nadmiaru kart lojalnościowych i znizkowych