Kilka tygodni temu Apple udostępniło wewnętrzną instrukcję, która informowała pracowników serwisów jak postępować z iPhone'ami serii 7, w których widniała nieaktywna ikona głośnika.

Serwis Macrumors otrzymał informację od swoich sprawdzonych źródeł związanych z serwisami Apple, że firma usunęła wspomniany wyżej dokument z wewnętrznego systemu. W związku z czym odpowiednia procedura serwisowa jest już niemożliwa do zrealizowania.

W przypadku gdy u klienta, który nie ma gwarancji, wystąpi problem, serwis musi pobrać odpowiednią opłatę za naprawę sprzętu. Natomiast iPhone'y objęte gwarancją zostaną za darmo naprawione.

Podobno Apple nie wyeliminowało tego problemu i nie wiadomo dlaczego amerykański producent zdecydował się na zaprzestanie oferowania klientom wyjątków naprawczych. Oczywiście istnieje możliwość, że użytkownik, który pojawi się w sklepie Apple, otrzyma darmową pomoc.

Źródło: Macrumors