Nie ulega wątpliwości, że smart zegarki obok usług są dla Apple najprężniej rosnącymi segmentami rynku. Najnowsze prognozy dostarczone przez TrendForce na przyszły rok zdają się to potwierdzać.

Według analityków w 2020 roku Apple może sprzedać około 34 milionów zegarków. Byłby to wzrost względem tego roku o około 22%. Natomiast z perspektywy całego rynku łączna sprzedaż ma wzrosnąć o około 20% (rok do roku) i wyniesie około 80 milionów.

Niewątpliwie wzrost popularności smart zegarków spowodowany jest przez amerykańskiego producenta. Dodatkowo rosnąca popularność zegarków Apple jest możliwa dzięki bardzo dobrej strategi cenowej, oferty produktowej oraz aspektów marketingowych. Warto przypomnieć, że aktualnie najtańszy Apple Watch w oficjalnej ofercie Apple kosztuje poniżej 1000 zł (Apple Watch 3 generacji z kopertą w rozmiarze 38 mm).

Natomiast w 2022 roku klienci mogą kupić nawet 100 milionów zegarków.

Dajcie znać w komentarzach co Wy sądzicie o smart zegarkach. Planujecie kupić? Korzystacie z nich? Jeżeli tak to z jakiego urządzenia.

Źródło: PatentlyApple