Apple opublikowało w serwisie YouTube cztery nowe reklamy zegarka Apple Watch 2. Filmy trwają zaledwie po kilkanaście sekund i przedstawiają najnowszy zegarek Apple jako świąteczny prezent, który umożliwi obdarowanemu treningi z wykorzystaniem między innymi wbudowanego GPS'a a także ułatwi czynności takie jak płatności zbliżeniowe.

Pierwszy z nich zatytułowany Go run ukazuje proces otwarcia prezentu, którym jest Apple Watch 2 z serii Nike + a następnie na wykorzystaniu go w biegu zaczynającego się w centrum miasta a kończącego się na łonie natury w pobliskim lesie. W tym materiale ukazano, że najnowszy zegarek posiada wbudowany GPS.

Drugi film o tytule Go play również przedstawia proces odpakowania upominku, który okazał się zegarkiem drugiej generacji wraz z dodatkowym czerwonym silikonowym paskiem, lecz zamiast biegu, obdarowany udaje się z piłką na wybetonowane boisko na którym rozegra mecz z grupą znajomych.

Trzecia reklama Go dance prezentuje Apple Watch'a jako prezent, który został wykorzystany do sterowania muzyką w trakcie odbywających się zajęć tańca.

Ostatni materiał zatytułowany Go out podobnie jak wspomniane wyżej reklamy ukazuje zegarek Apple jako prezent, lecz w tym klipie przedstawiono mężczyznę, który w pośpiechu udaje się prawdopodobnie do swojej dziewczyny. Film promuje wodoodporność zegarka oraz płatności z wykorzystaniem usługi Apple Pay, która dostępna jest w Apple Watch'u.

Ciekawostką jest, iż dwie pierwsze reklamy pojawiły się początkowo jedynie na brytyjskim kanale Apple. Prawdopodobnie zostaną one wyemitowane również w brytyjskiej telewizji.