Zdaniem Tima Cooka, Apple Watch jest wciąż najlepiej sprzedającym się i najbardziej lubianym smartwatchem dostępnym na rynku. Najnowsze dane potwierdzają te informacje.

Według raportu opublikowanego przez Canalys, Apple sprzedało prawie cztery miliony zegarków Apple Watch w trzecim kwartale tego roku. W analogicznym okresie ubiegłego roku sprzedano trzy miliony tych urządzeń. Tak wysoka sprzedaż pozwoliła osiągnąć udział w rynku na poziomie 23%. Na drugim miejscu uplasowało się Xiaomi z 21-procentowym udziałem. Na trzecim miejscu znalazł się Fitbit, który może pochwalić się 3,5 milionami sprzedanych akcesoriów (20% udziału). Samsung i Huawei zdobyli odpowiednio 5% i 6% udziału w rynku.

Analitycy z Canalys szacują, że Apple sprzedało około 800 tysięcy zegarków wyposażonych w moduł LTE. Należy pamiętać, że akcesorium trafiło do sprzedaży dopiero w połowie września, czyli praktycznie pod koniec trzeciego kwartału. Podobno Apple nie spodziewało się tak dużego zainteresowania tym modelem.

Rankin wearable band

Ostatnie doniesienia sugerowały, że przyszłym roku Apple sprzeda ponad 25 milionów zegarków. Co ciekawe, dla większości nabywców ma to być pierwszy Apple Watch.

Źrodło: 9To5Mac