Wczoraj późnym wieczorem Apple opublikowało w swoim kanale w serwisie YouTube nowe reklamy promujące Face ID oraz Animoji, które dostępne są jedynie w iPhonie X.

Cztery materiały wideo prezentują funkcję odblokowywania twarzy przy pomocy Face ID. Spoty objaśniają, że skaner twarzy rozpozna właściciela telefonu między innymi przy bardzo słabym oświetleniu, w okularach, z makijażem, z brodą, wąsami czy w nowej fryzurze. Jest to możliwe dzięki skanowaniu ponad 30 tysięcy pojedynczych punktów na twarzy człowieka.

Ostatnia reklama Animoji Yourself prezentuje działanie Animoji, czyli animowanych emotikonów, które bardzo dobrze odzwierciedlają ruchy mięśni twarzy. W tym materiale Apple również nawiązuje do osób, które wykorzystują Animoji do tworzenia śmiesznych filmów, w których twarze muzyków są podmieniane na wspomniane wyżej „żywe” emotikony. Zaowocowało to powstaniem tak zwanych Animoji karaoke.