Gdy nowy produkt Apple trafia do sprzedaży to w początkowym okresie klienci niemal rzucają się do sklepów w celu kupna nowego produktu.

W piątek 26 stycznia ruszyła przedsprzedaż smart głośnika HomePod. Okazuje się, że po czterech dniach przewidywana data dostawy to wciąż 9.02, zarówno dla zamówień z odbiorem osobistym w sklepie jak i dla zamówień z dostawą do domu. Może to być spowodowane niepewnością klientów wobec tego produktu, którzy mogą być sceptycznie nastawieni do urządzenia.

Ostatnio amerykańska firma Sonos wprowadziła bardzo dobrą ofertę na swoje produkty. Zainteresowani klienci mogą kupić dwa głośniki w cenie jednego. Mogło to wpłynąć na decyzje zakupowe niektórych osób.

Oczywiście istnieje również możliwość, że Apple zabezpieczyło odpowiednią ilość urządzeń, dzięki czemu klienci nie mają problemów z dostępnością głośników. Ostatnie informacje sugerowały, że firma z Cupertino czeka na dostawę miliona wyprodukowanych urządzeń. Podobno do końca roku do Apple ma zostać wysłanych nawet dwanaście milionów głośników.

Źródło: 9To5Mac