Najnowsze dane sugerują, że Apple Watch był najpopularniejszym zegarkiem w 2017 roku.

Firma analityczna Canalys poinformowała, że w zeszłym roku Apple sprzedało ponad 18 milionów zegarków. Jest to wzrost o 50% względem 2016 roku. Niemal połowę wszystkich sprzedanych Apple Watchy stanowiły najnowsze modele. Od października do grudnia klienci firmy z Cupertino kupili aż osiem milionów egzemplarzy.

Vincent Thielke twierdzi, że model wyposażony w moduł w eSim był bardzo popularny w Stanach Zjednoczonych, Japonii oraz w Australii. Miało to być spowodowane tym, że najwięksi operatorzy byli przygotowani na nowy produkt Apple. Natomiast ograniczony wybór operatorów w Wielkiej Brytanii, Francji i w Niemczech tłumił popyt na Apple Watcha LTE.

Sprzedaż Apple Watcha w 2017 roku

Francisco Jeronimo sugeruje, że w czwartym kwartale 2017 roku Apple sprzedało więcej zegarków niż wszyscy szwajcarscy producenci razem wzięci.

Źródło: Canalys