O tym, że słuchawki AirPods cieszą się ogromnym zainteresowaniem klientów, nie trzeba nikogo przekonywać. Najnowszy raport opublikowany przez Strategy Analytics jedynie to potwierdza.

Analitycy firmy twierdzą, że w 2019 roku Apple sprzedało 60 milionów sztuk AirPodsów. Dzięki temu zgarnęło 60% udziałów w rynku. Za amerykańskim producentem uplasował się między innymi Samsung oraz Xiaomi. Obie firmy mogą pochwalić się udziałem na poziomie poniżej 10% każda.

Ciekawie wygląda również kwestia podziału środków ze sprzedaży bezprzewodowych słuchawek. Apple może pochwalić się, że na konta firmy wpadło niemal 71% przychodów ze sprzedaży wszystkich bezprzewodowych słuchawek. Pozostali producenci musieli podzielić się między sobą co trzecim zarobionym dolarem.

Co więcej, analitycy przewidują, że w ciągu najbliższych pięciu lat amerykański producent będzie umacniał swoją dominację na tym rynku.

Źródło: 9To5Mac