Jakiś czas temu informowaliśmy Was, że niektóre hotele sieci Hyatt w Stanach Zjednoczonych jako pierwsze wprowadziły obsługę iPhone'ów oraz zegarków Apple Watch jako karto dostępu.

Natomiast podobne rozwiązanie będzie wdrożone w biurach znajdujących się w kompleksie World Trade Center w Nowym Jorku. Właściciel poinformował, że wszyscy najemcy będą mogli korzystać ze wspomnianych wyżej urządzeń jako kart dostępu. Przy ich pomocy będą oni mieli dostęp do przestrzeni biurowych, wind, drzwi a także centrum fitness.

Ciekawostką jest, że implementacja tego rozwiązania pozwala w łatwy sposób zarządzać rownież współdzielonymi przestrzeniami biurowymi. Jedna firma może wynająć biuro w poniedziałki i piątki, natomiast druga w pozostałe dni tygodnia bez konieczności zmian w uprawnieniach dostępowych. Zazwyczaj taki proces konfiguracyjny trwał bardzo długo i wymagał zaangażowania dużej liczby ludzi.

Przedstawiciele firmy poinformowali, że w ciągu kilku najbliższych miesięcy podobne rozwiązania trafią do budynków między innymi w Los Angeles czy Filadelfii.

Źródło: 9To5Mac